پایگاه خبری و تحلیل بازار

Bazaar News Agency

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳
- ۸:۳۱ ب٫ظ
cropped-image-11.png
جهان

افزایش سهم چین از بازار جهانی کالاهای لوکس در سال ۲۰۲۱

هزینه کرد سال گذشته چینی ها برای خرید کالاهای لوکس در سال گذشته به میزان ۷۳.۶ میلیارد دلار که ۳۶ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است.

به گفته شرکت مشاوره بین اند کمپانی، سهم چین از بازار جهانی کالاهای لوکس در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و مشتریان در خانه بیشتر خرج کردند و این کشور را در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بازار کالاهای لوکس جهان تا سال ۲۰۲۵ حفظ کرد.

با این حال، در این گزارش آمده که فروش کالاهای لوکس از کاهش هزینه های مصرف کنندگان چینی در نیمه دوم سال گذشته مصون نبود و هزینه مصرف کنندگان چینی برای کالاهای لوکس در سراسر جهان در سال گذشته کمتر از سطح قبل از همه گیری بود. تحلیل گران انتظار دارند رشد بازار لوکس سرزمین اصلی چین در سال ۲۰۲۲ تعدیل شود.

منبع: ایبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن