در اقدامی جدید اسنپ چند قابلیت جدید برای مشترکان سرویس پولی اسنپ چت پلاس معرفی کرد که شامل قابلیت جدید انقضای استوری است.
قابلیت استوری مفید به نظر می رسد و هدف از طراحی آن، ترغیب کاربران اسنپ چت برای اشتراک سرویس اسنپ چت پلاس است که ماهانه چهار دلار قیمت دارد.
با پایان مدت نمایش استوری، مشترکان اسنپ چت پلاس میتوانند انتخاب کنند استوری آنها به مدت طولانیتر بین یک ساعت تا یک هفته، نمایش داده شود. این قابلیت اجازه میدهد تولیدکنندگان محتوا با پستهای موقتی که به مدت طولانیتری نمایش داده می شوند، توجهات بیشتری را جلب کنند. معمولا استوریها به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده میشوند و باید ذخیره شوند یا برای همیشه پاک خواهند شد.
کاربران سرویس پولی اسنپ چت همچنین به زنگهای اعلان سفارشی دسترسی خواهند داشت که به آنها اجازه میدهد برای دوستان مختلفشان، از زنگهای مختلف استفاده کنند و بنابراین بدون نیاز به چک کردن اسنپ، متوجه شوند کدام دوستشان آنها را اسنپ کرده است. کادرهای رنگی دوربین سفارشی هم به کاربران امکان میدهد در هنگام ثبت محتوا، از رنگهای مختلفی استفاده کنند. همچنین اسنپ، بیت موجیهای فصلی و خاصی آورده که کاربران میتوانند در پروفایلهای خود برای هالووین استفاده کنند.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اسنپ چت پلاس شروع قوی داشته و در مدت چند ماه از آغاز فعالیت این سرویس، یک میلیون کاربر مشترک آن شدهاند. اگرچه در برابر ۳۴۷ میلیون کاربر اسنپ چت، این تعداد مشترک ناچیز است اما درآمد قابل توجهی را برای اسنپ به همراه می آورد.
منبع: ایسنا