هلدینگ قطعات اتومبیل ایران همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید یک رشد بسیار خوب در موج ۳ بزرگ داشته و در موج ۵ از ۳ بزرگ هم یک کشیدگی رخ داده که کاملا منطبق با شرایط سال ۹۹ و رشد های آنچنانی گروه خودرو است.
به هر حال موج ۴ به صورت ترکیب زیگزاگ – مثلث پیش رفته و در بخش های انتهایی این اصلاح هستیم. به صورت شماتیک مسیر حرکتی ترسیم شده ولی احتمالا زمان بیشتری برای اصلاح خواهیم داشت. حد ضرر معامله کف قیمتی درج شده باید در نظر گرفته شود به هدف سقف های قیمتی در موج ۵ بزرگ که قطعا به صورت خیلی شارپ نخواهد بود ولی ریوارد به ریسک معامله جذاب است.